6/11/2013

ENTRY REMBES

Gara-gara gambar ini...naik hang notification FB ahkak diba tau!!!hakhak..saja jah ahkak diba nak kasik panas sebab semua dok merembes dengan watak EHSAN dalam TEDUHAN KASIH....walhal kan kak diba dah berjaman merembes dgn BUNG ADI ni 
(sila rujuk entry dlm blog yang byk gila pasal ADIPUTRA pojaan hatiku)


Photo: Bertabahlah semua peminat TEDUHAN KASIH sebab esok ehsan kahwin dengan iffa dalam gambar ni.Mohon EejaDiv AngoRail Intan Filzah Mahmod dan Arbaiyah Arsat tak pitam dgn kehenseman beliau..dan beliau sgt wangi okehhhhh sebab tu sampai mata iols stim *mode rindunyer kat heols*


padahal kalau korang nak tahu gambar asal adalah begini



hampuns kengkawan..iols terCROP gambar uols (errr...terCROP ke sengaja CROP???)

rasanya kawan iols yang ngandung tu kalau crop gambar ni jadik berdua jerk ngn adiputra
 mesti kene seranah kan ngn laki dia....larikkkkkkkkkkkkkkkkk

tapi nak ckp...aura adiputra kat luar mmg TERSERLAH..ala2 tergamam tgk heols
DARK, TALL and HANDSOME okehh
lelaki melayu terakhir sangat
yang penting beliau sgtlah WANGI sampai terbawa dalam mimpi indah kak diba aroma kewangian beliau

oh ye kebetulan pula harini sama tarikh dgn gambar tu diambil...tak pasan pun tarikh gambar sama  harini
CURLAST!!!



3 comments:

gerbera said...

Terus rasa nak beli rayban . Apakah? Hehehe . I heart Adi Putra too

f i d a j a c o b said...

kerlas kau maria... hahahaha

Sbnrnya kan iols is rembes jugak dgn band adiputra ni...

sbb dia tall dark and hensem gituhh huwaaaaa sadis...

ctsueraya said...

gerbera: motip nak rembes gak???haha
Fida: mariamah????ko jgn caras habang tall dark hensem wa tuh,,ihiks