2/01/2010

erm

sebenarnye dr sehari ke sehari nak update blog
tapi banyak sgt halangannyer uhuks..
hrnie cuti hr wilayah...yeye..no monday blues today...ahaks
semalam sebab kat kg, so teman mak pergi pekan sehari di temerloh
pergh merayau-rayau pekan sehari yang sgt terkenal dgn kepanjangannyer
sempat bfast mengadap sg pahang
sarapanku (haha agak indulge)

nasi sesenduk+ kerabu pucuk paku+ hati aym masak kicap seketul+ tempe+ sayur labu

then sempat snap huruf-huruf temerloh dt tepi tebing sungai
abaikan ranting tuh..huhu


then nak citer plak menggayakan tdg syria..sonok gak pakai tdg nie..nampak lain and senang gaks wlpun kene pakai 2 lapis..hehe


dah citer pasal tudung teringat plak kawanku kahwin sabtu lepas..aku gayakan selendang creme
pehtue leh plak dieorg kata cam aku yang nak nikah..sabor jerk



hr sabtu tue pun disebabkan kelapangan sempat mengemas bilikku yang penuh dgn buku dan teddy bear


setelah dikemas maka nampaklah sejuk ckit mata memandang bilik tuh (sejuk ker?) hahahaha..layan sudah



wah sgt tidak teratur entry posting gue hrnie..citer hhari isnin leh reverse ke ahad then sabtu..hahahaha
punyer lama simpan idea nak tulis kat blog nie kekdahnyer...
last but not least kawanku kata aku makin slim dan mengecik pagi tadik
aderkah kerana baju ini??






atau mmg aku dh kecik...gagagaga (entry tetap berbaur PERASAN)

No comments: