2/04/2010

PAVILION..

dah lama tak ronggeng rokiah di PAVILION
semalam sy pun ngedate di PAVILION menonton wayang bersama teman2
sudah pastinyer ADNAN SEMPIT...hehe
rasanyer jarang nak tgk org ramai pergi menonton filem melayu
tapi saya salah seorang yang patriotik dan sangat menyokong filem tempatan
saya juga teruja dengan review yang telah diberikan teman2 tentang filem ini
memang FUNNY ..haha...sesuai untuk melepaskan tension yang bersarang di jiwa...hakhak

memang lawak masa sscene nie
tapi paling lawak dialog nie " wa mmg ganas, wa rempit..tapi dlm hati ada taman"
gagagagagag..memang takleh blah dialogue tuh
before wayang start sempat merayau di food court PAVILION
selama nie saya pergi jln2 jerk..tak pernha pun lalu that foodcourt
rupanyer menarik..banyak pilihan makanan
saya merembat cakoi garing suggestion aini01 forumer cari
mmg enak dimakan di petang hari..hehe
gonna try yang lain plak pasnie...
habis wayang dah malam
perut lapar balun kueh teow kantonese di kg baru...wlpun lambat sampai
tapi sodap
pagi ini dengan penuh keinsafan saya bangun pagi setelah subuh utk workout: JILLIAN MICHAELS SHAPE UP with 4 lb dumbell
barulah lega ckit setelah indulge semalam

No comments: