5/31/2010

GONG CHAN...woawoawoawoawoa

kepada peminat -peminat drama korea
haruslah korang semua mengetahui nama tersebut kekdahnyer kan??
walaweh tersangat macho heronyer...tidur malam tak lena kalau dpt jumpa dia
tapi haruslah iols pengsan dulu kalau dpt tgk ini mamat...hehe
sebenarnyer iols takderlah dinamakan BIG FAN of KOREAN movie
tapi atas hasutan serta desakan sahabatku
aku pun TERMENONTON cerita my girl itu
walaweh bila dah start tonton...enggak mau berenti sudah...hikhikhik
kredit to cik bayah sahabatku muah3..hehe
meh nak citer ckit watak2 dalam citer nie yang buatkan aku rasa happy bangat
then sometimes terharu...hikhikhihik

jeng jeng jeng
dimulakan dgn SI GORGEOUS heronyer...saper lagik kalau bukhen
SEOL GONG CHAN


dalam citer ni macam biasalah kan hero haruslah hensem dan jejaka terhangat di pasaran khen??
anak org kaya hikhikhik tue mmg normallah watak HERO
tapi apa yang menarik pasal GONG CHAN?
aku sgt tertarik sebab dia suka sembunyikan muka dia yang nak gelak bila si heroin (yoo rin) buat lawak
WALAWEH...cair + rembes wa tengoks
aku punyerlah gelak nak guling2 bila yoo rin sengal tuh melawak ntah paper
tapi GONG CHAN leh mantain senyum tahan gelak- SO HANDSOME okey
karakter dia dalam nie haruslah sama noks dgn karakter hero2 lain
romantis, caring dan yang sama waktu dengannya
tapi ader satu special- dia suka balas dendam kat yoo rin wlpun hakikatnyer dia suka dgn yoo rin...how sweet...
takmo lelebih..nak tau SILA TONTON HOKKEY!!!

jeng ,.jeng..jeng
watak kedua yang SENGAL..ihiks
selalu asal sebut heroin jerk mesti tinggi, body ala model..muka cun + anggun tak hengat khen??
tapi lain dgn YOO RIN
dia spesies MANUSIA SENGAL hokkey??(cakap kat diri sendiri kew??gagagagaga)



ini gambar yoo rin versi cute dan comel
tapi biler dia start buat lawak bodoh dan aksi tak senonoh dia tuh
hahahahahah..nangeslah tengok
btw dia tetap cute with that character: suka sgt menipu, suka melawak
tapi dalam hati dia banyak masalah sebenarnyer
yerlah mcm dlm hidup kita gaks
tak semstinya org yang kita tgk ceria tuh hari2 nampak hepi jerk
padahal dlm hati...berkecamuk gituh




salah satu aksi yoo rin sengal,,,lawkalah sengih gitu

btw kenapa tetiber saya menulis entry ini...kerana saya rindukan gong chan
saya nak tonton semula DVD MY GIRL..apakan daya saya tak punyainyer
so untuk mengubat rindu nestapa
nasib baiklah ader dekat you tube
so layanz....

No comments: