5/16/2010

KARAOKE TIME!!!

haha..bagik mereka yang selalu melayari blog luahan rasaku ini (luahan rasa ker?)
mesti dah tahu cik empunyer blog ni sgt enjoy BERKARAOKE
cuma tak jadi duta REDBOX or GREEN BOX ker..duta KAROK JAMBAN pun ok what(ko mampoo??)
opppsss..jangan marah gurau jerk...hehe
makan dengan tak malunya saya hadir ke majlis bday kawan kepada kawan saya
tujuan saya hanyalah nak BERKARAOKE
sekali bila tiba di KTV yang dijanjikan
rupanya kawan kepada kawan saya itu..adalah awek kepada kawan saya
paham tak ayat aku yang berbelit belit nih??
macam nie
rajin plak nak explain: aku pergi atas jemputan sahabatku merangkap BFF ku : oleen
oleen nie pergi atas ajakan kawannnyer eliz(aku nie mmg tak kenal minah ni)
eliz ni nak sambut bday boyfriend dia
sekali boyfriend dia tuh budak sekolah aku masa kat MRSM
inilah yang dinamakan "WHAT A SMALL WORLD kan'
dah 9 tahun berlalu si syamil(pakwe eliz) masih cam aku
aku memula masuk bilik karok dah terdetik mcm kenal
sekali betul maaa..kawan aku
maka BERJEJAK KASIHAN lah di situ...SADIS NOKS...ahaks
maka kita melayan bersama sesi karaoke ini



syikin, elizz , oleen n me...suka sgt bergambar nih..haha

sesi pakai topi bday..seumur hidup aku nie first time tau pakai
ala2 tak reti nak pakai..belasah sudah kan??hehe
btw comel gak biler dh pakai (ko ader??ahaks)

sesi potong kek bday boy..ko nak tikam saper nie syamil
kang ader plak tragedi berdarah di hari jadi(motip tajuk: sadis sgt kan??)

No comments: