10/28/2011

HUAARRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

tak sopan sungguh tajuk entry kali nie kan


HUARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH gittew!!!!

aderkah aku nak tunjuk kat uols2 semua yang aku sedang fasa MENGUAP luas-luas sampai leh masuk sekor katak kembong(lawak ker???)







atau


aku dalam fasa keresahan nan gelisah mendalam ala2 nak bunuh diri gittew(jangan bunuh diri weh..DOSA BESAR!!!!)



tapi kerunsingan aku ternyata akan hilang sebab lepas nie..
more FLEXIBILITY will come..... more STRESS can be reduced
more OPPORTUNITY maybe will comne in the future ( I hope so)


now I can



I


II


III


IIII


IIIII


IIIIII


IIIIIII


IIIIIIII


IIIIIIIII


IIIIIIIIII




SENYUM BESAR-BESAR lagi LEBAR.....



haper...????korang kata tak besar lagik
aku pun rasa tak cukup besar nie

camnie kot lagik besar


PUAS HATI KORANG?????? :P


p/s: sebenarnya aku dh buat keputusan yang cukup besar yang memboleh kan aku lega...so nak citer panjang sangat papepun alhamdulillah aku puas hati dengan decision nie :)





No comments: