4/28/2011

BERPIKIR di LUAR KOTAK

tak tau nak letak tajuk aper
rasanya nie entry paling pendek kot
kekdahnyer minggu ni busy kalahkan tikus beranak 10 yang kene virus HAWAR
and for your info guys... I really miss my QUALITY TIME for WORKOUT :nanges meraung:
erm, sepanjang aku berjinak dengan WORKOUT
2 terms yang tak pernah tinggal adalah CARDIO dan WEIGHT TRAiNING
cardio nie smeua org biasa buat macam jogging, swimming, skipping
tapi perempuan biasanya akan MEMANDANG SERONG pada WEIGHT TRAINING
banyak aku jumpa soklan tipikal bila perempuan buat weight training
contoh

" takutlah beb, kang bahu aku jadik ketul2 cam jantan"

"eh bukan ke nanti kalau buat camtu, peha kita jadik lagik besor"
penat sehhh aku nak menjawab

agaknyer dieorg hengat kalau setakat angkat 5kg or less than that boleh jadik gini kots
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

TADAAAA






so jawapan pada soklan2 tue dah di SUMMARIZE kan dalam artikel BRO nie
sila2 lah korang baca yer.....

kredit to : BRO SHAHRIL RAHMAn

dan disebabkan artikel ini maka saya ala2 HENSAP

terus pulun

ZUZANA HOT BLOODED+ ZUZANA PUSH ME Workout

kathy smith abs dgn dvd nie

dan ku akhiri dengan satu set ZUMBA
wajib okeh goyang2 montot
dengan harapan nanti2 dapatlah jadik ala2 jamie koppie nieh :P
l_0c2e4585681d8b6ebacb5d471762224d
yahampun berangan tak hengat.....CABOTTTT..sebelum aku merepek lebih lanjut

No comments: