10/30/2012

MOTIPPPPPPPPPPP????

MERAUNG AHKAK UOLS!!!

baru je ahkak gegeh menaikkan entry dgn penuh keazaman yang jitu serta persis untuk kembali ke pangkal lengan jalan.....tup tup berkubur sekejap...sekejap okeh bukan selamanya :P

Alhamdulillah syukur dapat sama2 meraikan kemeriahan AIDILADHA di kg tercinta...macam biasa ahkak seawal pagi memang sibuk jadik ketua masterchef ala kampung membantu aktiviti rewang/gotong royong memasaklah kan
layan gambar anak2 ayam dan mak ayam yang eksited nak tgk lembu kene sembelih
aksi melembutkan hati lembu supaya mudah disembelih katanyer,,,,,

lauk pauk: daging grg kunyit, timun masak taucu / acar lada, ikan tongkol masam pedas(tak tau exactly namanyer) tapi ikan tue direbus dan digaul denganperapan kunyit+ serai+ cili+ lengkuas..bla..bla...bla....ulam-ulaman...belum lagi termasuk gulai kambing untuk aqiqah baby izzati

budak ni baru 5 bulan okeh...PEHA tue bleh buat ayam KEHEPSI..yummy

so salah ker kalau diet ahkak ke laut uols???

okeh meraung lagik sekali

maka sampai jerk kl gara2 sakit badan yang teramat ahkak terpaksalah pergi massage dulu 
sebab badan dah penat ala2 buruh kasar gituh uols (motepp??/)
dah alang2 tuh akak skrublah badan sekali sebab daki dah penuh + berkarat sikit
skang SPA nie ader promotion
dan hari nie ahkak hensap dan bersedia untuk buat cardio sepanjang minggu ni
okeh ahkak JM I'm with you today
* sambil kunyah roti wholemeal dengan tuna salad jer utk bfast..no more nasi lemak katanyer*

regards,
ahkak diba hensap noks.....

3 comments:

Sidratul Muntaha said...

nnti email makde mana beli buku jillian michael tu dgn dumbbell and cerek besi aok.
nak kumpul duit nak beli la.
pm rega sekali ye.

NISA KHAIRI said...

Yg nangis tu bukan pelakon ultraman mebius ke?ihik!ihik!wah, sakannya lauk pauk hari raya.. Boleh cancel diet kalo tgah diet.. Hihi

ctsueraya said...

nisa: yerk kot..main google jerk..tau takper..menu nyer meriah ala2 makan buffet kat hotel...ihiks