12/24/2009

DEMAM

hrnie dah tamat mc
2 hari terpaksa berehat
yang kelakar tue bleh plak masa nurse check before go to doktor
mati2 aku ckp' saya tak demam nurse, pagi tadik sihat..tetiba jer ketar2'
then nurse cek suhu dia cakap "awak demamlah dik , tinggi suhu 39.4 drjah celcius"
yerlah pagi tue aku drive elok jer
then nak sampai opis baru ketar2..terus pucat lesi
so got mc 2 days
DR kata kalau naik bintik2 merah kene gi klinik
so i pulun all the medicine , 100 plus and air bebanyak..alhamdulillah sihat dah harini
tapi semalam pagi dh kebah tue
terus ikut makcik kuar
aku kan spesies takleh duk diam
mementang hr 1st demam x selera makan
semalam terus membelasah tak hingat
pergi c4 wangsa maju for lunch...teringin nak pekena 3 layer tea
this is how it looks

then bantai gak nasi grg pattani

nampak nyer esok haruslah saya kembali ke pangkal jalan
dah rindu hakak JILL

sempat gak rembat tudung baru, terus pakai today...hihihihi

No comments: