1/04/2011

GELAK, BUSY(GRRRRRRRRRRRRRRRR)


Why aku put gelak kat entry aku???sebab tadi terkekek2 gelak nasib tak guling-guling ala hindustan pas jenguk blog
adoilah....lawak betul sis rox ngajar anak2 dia bahasa melayu setelah bebudak tue membesar di obersea.credit to sis rox
kak rox:my suggestion: akak dengarkan dan suh mereka hapal lagu patah hati siti nurhalizayang kahwin dengan dato K misai lebat tue...bukan ker umah dia kat lipis lalu raub kampung sis rox khen???
pastue confirm pandai bm okeh..heheheheh
best khen kecik2 dah duk obersea..seingat aku , qku pergi obersea masa umur 23 tahun, masa umur before setahun ader gak..tapi singapore jahs okeh (kira aci taks, naik kete api jerk bukan flight keh)
ok back to my routine
semalam mmg tak workoutlah..busy nak mampos sampai rasa nak marah sgt semalam..huaaaa
ISNIN memang hari penuh cabaran bagi aku sekarang
tapi takperlah alah bisa tegal biasa-CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT katanyer
tetiber dh citer hari semalam..aku nak citer plak the day before tomorow atau dlm bahasa melayunyer= kelmarin
mohtip baru teringat??aku cuti2 malaysia gituh
dekat area bukit ampang menuju ke ulu langat
canteks gak tempatnyer...tinggi..so dr sana nampak view KL di malam hari
quite syanteks...dengan tiupan angin semulajadi
tak perlu aircond dah okehhh
layanlah gambar2 perasan diva padahal tak sedar dah makin gemuk berikut
sorilah lampu2 dan kerlipan cahaya neon KL tak nampak jelas
tunggulah tahun 2020 aku beli kamera DSLR (ntah wujud ker tak dah jaman tue :P)
kemudian hrnie pulak agak nak mengamuk cikit....
kelas dah start, iols telah ditugaskan handle practical class for 1st year student...
tadik kelas melukis jerk iaitu biologi sel
motip student melukis smpai 4 jam..uols hengat uols artist ker smpai leh jual lukisan harga jota2 bagai???
sabor jerk..supposedly they set their own time..finished 3 hours sebab 3 hours tue mmg dh cukup masa for lab okeh
bikin gue panas jerk...huaaaa
nasib tak ngamuk guling guling bagai kat situ
sabar kekdahnyer
and akibatnyer jadual makan tak teratur hrnie
here it goes summary for today
bfast=bihun sesenduk, telur dadar sepotong. teh tarik less sugar, air suam
tghri busy lunch= bun bilis mighty white, air kotak vico, air mineral
late lunch merangkap dinner terus= terpaksa rembat KFC jerk..amik set jom jimat
nasi+ ayam seketui+ coleslow, ice lemon tea
then singgah baker's cottage beli pie ayam..(lapor lagik)
balik workout at 745 pm
= 20 minutes kathy smith lower body workout, zumba special k..abs movement
basic crunch-15x, bicycle crunches=25x

No comments: