10/15/2009

oleh kerana hrnie sy sgt rajin nak mengupdate blog ini dgn gambar, maka saya pun mengork gambor2 yang ader dlm lappyku..ihiks...
nie aku jumper 3 gambar maser aku dlm keadaan MOK2..pastue takder keinsafan nak kurus
duk makan jerk..byk gik sbenarnye tapi terjumpa 3 nie jerk
Antara kawan2 aku nie..akulah plaing mok2..tgk my abs, masa nie atas berisi bawah berisi..sekata tahap kegemukan..hakhak
gambor nie palak menunjukkan betapa pear shapenyer aku..see the bottom ..hukhuk..hazab
Nie nak zoom muka, tembam gilos...skang chubby2x gak tapi nampakler lonjong ckit

oK, skang after start workout n diet, byk improvement, rasa lebih ringan, lebih senang gerak, more fit n healthy, salah satu kejayaan dh berjaya pakai kebaya size S, kalau dulu2 mau tersembul lelelmak, (gambar pakai kebaya ader kat older post) nie sajer nak tempek gambor raya, hehe
Then ader lagik gambor pakai kebaya,sebenarnyer nie my auntie's kebaya.dia bagik I, mula2 kebaya nie la2 sgt sendat sebab my auntie nie dulu kurus tinggi orgnyer..skang i manage to fit in this kebaya...siap longgar lagik..sonok sgt2
Sekian(sebenarnyer dh lama type tapi baru publish sebab server down,nasib baik ader dlm draft rupanyer..hukhuk)

No comments: