1/17/2010

di kala bosan

di kala kebosanan..aku suka tgk benda yang cantik2
pehtu veranganler of course
kat forum cari tuh aku suka nyibuk kat thread pelamin, make-up and hantaran..hehe
sajer suker2 tgk benda ctik
p/s :jgn speku aku nak kawen plak hokkey!!!gagagagaga

PELAMIN


suka tgk pelamin by man kajang nie
seat dia tue biasa jerk and simple
yang aku suka those flowers..sweet sgt


yang nie pun aku suker flower decarationnyer..how interesting!!

last but not least, yang nie,sgt simple tapi yang jadik unik becos of taburan kelopak mawar tuh..tetiba teringat eifel i'm in love story..hehe



then hantaran plaks suka tgk yang nie
kira ala2 minah bunga gak wa nie
sebab biler put that roses..macam nai seri jerk barang2 tuh

baru ku tau ros ungu sgt menarik..hehe

untuk design baju plaks..feshen yang aku suker tgk setakat ini
jenis design camnie
sesuai utk org bertudung aku rasa..

ala2 maxi dress ler..just design..colour tak suker sgt i prefer colour dark but striking..hakhakhak
nie cth colour merah


eh eh mcm muka ikin laks pengantin kat gambar atas nih


pehtue biler tgk colour merah yang nie..MENARIKNYER
terus rasa nak wta tema merah

p/s:tapi still availabe and up to date ker design2 nie kalau aku nak tawen nanti??muhahahahhah

No comments: