1/26/2010

TUDUNG..TUDUNG..TUDUNG

hua..tak taulah naper sejak 2-3 bulan nie sgt meroyan akan tdg
huhuhuhu...sebab dh tak berminat nak pakai tdg yang perlu di iron dan dibentukkan...
so aktiviti bulan ini ialah mecari tudung lagik
cari punyer cari punyer cari...last aku rembat dari butik RATU..
hua bleh plak pakai terus berkenan
sebab rasa suker sgt combination colour awning biru n kain pink tuh
then aku terus pakai ..terus bukak tdg yang ader
hamik ko melayang 79 ringgit (pertama dlm sejarah tdg aku mahal camtuh)
selalu bajet rm50 ke ats tdg hanya utk my mum sahaja yer


ini gambar sebelum digayakan...

ok aku tempek ckit hasilnyer..gagaga




sebenarnyer colour pink tapi nampak cam merah pulak dlm kamera cap ayam handphoneku itu

then carik pulak tdg utk my mum tercinta
rembat 4 terus secara borong dr MUAZ..sebab mak nak banyak colour kan
hope she will like it...huhu



then pas tgk yuna pakai shawl and some of bloggers yang gayakan shawl
cam menarik jerk
oleh kerana saya telah merembat dua awning di pasar malam
so saya terpaksa (cit ayat tak leh blah...terpaksa)
membeli lagi 2 shawl

satu warna merah + pink
satu lagik hitam+ kelabu
dari rege rm 10 satu
ku dapat 2 helai= rm 16..hehe
marilah bersma memakai SHAWL..hehe

back to my diet routine
oleh kerana saya keletihan berjalan menyusuri jalan TAR hingga ke SOGO
saya tak workout hrnie
tapi rasanyer food intake saya masih dalam kalori
seperti berikut
bfast
at home= CCPP
at office=sandwich telur, air suam
lunch= nasi + ayam kebab di kyros kebab + timun
(sgt small portion..nasib nasi sedap)
workout= meroyan shopping smpai kaki ala2 takleh gerak
dinner before 7pm= brown rice sesenduk+ tomyam homemade, tempe
cik P dtg nie..esoklah kalau ok mau JM (baper kali terbengkalai dah)

No comments: