11/22/2009

My weekend

">
Hrnie pagi2 dh bad mood..due to some reason i rasa hrnie dh spoiled sgt2 my weekend

Sakit sgt jiwa nie , hanya ALLAH yang tahu..ya Allah berilah aku kekuatan..amin

So update semalam, sabtu 22 November 2009

Morning workout: JM SHAPE UP

Bfast: 1 pice wholemeal + telur itik masak lemak(less gravy, w/o yolk)+ sayur fucuk

Lunch= nasi sesenduk + ulam ulaman(daun sald n ulam raja) + ikan kembung masak lemak less gravy

Dinner = my mum belanja dekat our favourite family restaurant, SELERA TIMUR..(thanks mak)

*Siakap 3 rasa

*Kalian ikan masin

*Daging masak merah

*Sotong celup tepung

I decided not to take nasi for the sake, hahahhaah.so ratah lauk yang bayak tuh n sayur

Erm..kalau lik kg mmg tak dpt nak clean2 sgt..(let’s indulge..ngehngeh)

Back to my life, semalam sepupu2ku yg comel dtg, hehe rindu kat syirah, cousin aku (skang 3 tahun)..dulu pernah stay kejap kat umah masa mkcik ku dlm pantang, dia nie putih melepak n kemerah-merahan. Makcik aku porong rambut dia, skang dh pendek, Nampak cam tomboy laks..haha

Semalm dieorg mintak makeup-kan ,aku make-up semple jerk maklumlah dh kecik, kang irritation lak skin dieorg, pastue snap gambar dia n mira a.k.a. ya cousin aku lagik sorang. Here is the piccca.sebelah kanan syirah, sebelah kiri tue ya.

No comments: